Mercedes, Super Bowl a okultní poselství
Super Bowl se stal víc než jen fotbalem. Je to mnohostranná událost, která mísí sportovní zábavu s hudebním průmyslem a reklamou velkých korporací, která monopolizuje masovou pozornost médií na několik dní. Tato jedinečná každoroční událost je sledována stovkami miliónů lidí po celém světě, a proto se stává skvělou platformou pro okultní elitu, která se tak bez problému může zasadit o svou agendu. Jde o do očí bijící oslavu Zednářů, která je zřetelnější rok co rok.
Reklamy Super Bowlu jsou nutnou součástí show – jsou dokonce více propírané a diskutované než samotná hra. Letos vstoupil do Superbowlové reklamní arény Mercedes s rafinovanou reklamou, propagující nový model. Mezitím, co se Mercedesu dobře prodávají auta, tak komunikuje s diváky Super Bowlu pomocí „jiných“ zpráv. Jinými slovy, elita se vám snaží podsunout sdělení o tom, kdo tu vlastně řídí celou show.
Reklama je založena na faustovském konceptu prodávání duše za slávu a bohatství, tolik oblíbeném v Zednářském průmyslu. V méně než dvou minutách je nám reklama schopná za pomocí symbolů říci něco o realitě zábavního průmyslu.
Vše se vám servíruje na stříbrném podnose. Úchvatné! Tady je reklama:
Je potřeba se podepsat
Reklama začíná scénou, kdy sedí chlapík v kavárně a obdivuje billboard prezentující nový model Mercedesu. V tom se zjeví ďábel, který mu říká:
„Uzavři se mnou dohodu, maličký, a můžeš mít to auto a všechno s ním spojené.“
Chlapík si uvědomí, že si to auto může pořídit, aniž by musel upsat svou duši ďáblu. Dobře pro něj, ať už je to kdokoliv. Reklama končí jemnou okultní numerologií.
Takže mezi tím, co muž není lapen do ďáblovy pasti, tak reklama přesto ukazuje, co je zapotřebí, aby člověk vystoupal na nejvyšší příčky zábavního průmyslu. Musíte prostě uzavřít smlouvu s ďáblem, který vás potom „magicky“ posune do popředí hudebního, módního, sportovního nebo jakéhokoliv dalšího průmyslu. Ano, tohle všechno bylo obsaženo v krátké reklamě na nový vůz. Je to jen další způsob, jak elita dává vědět světu, kdo řídí tuhle show.
Jedna věc je ale jasná, všichni diváci Super Bowlu brzy nasají tuhle zprávu…a někteří si dokonce koupí zmiňovaný vůz.
Video: Mercedes Benz 2013 Super Bowl, reklama
Nahlaste nám prosím nefunkční video