Mercedes, Super Bowl a okultní poselství

Super Bowl se stal víc než jen fotbalem. Je to mnohostranná událost, která mísí sportovní zábavu s hudebním průmyslem a reklamou velkých korporací, která monopolizuje masovou pozornost médií na několik dní. Tato jedinečná každoroční událost je sledována stovkami miliónů lidí po celém světě, a proto se stává skvělou platformou pro okultní elitu, která se tak bez problému může zasadit o svou agendu. Jde o do očí bijící oslavu Zednářů, která je zřetelnější rok co rok.

mercedes

Líbí se vám nový Mercedes?

Reklamy Super Bowlu jsou nutnou součástí show – jsou dokonce více propírané a diskutované než samotná hra. Letos vstoupil do Superbowlové reklamní arény Mercedes s rafinovanou reklamou, propagující nový model. Mezitím, co se Mercedesu dobře prodávají auta, tak komunikuje s diváky Super Bowlu pomocí „jiných“ zpráv. Jinými slovy, elita se vám snaží podsunout sdělení o tom, kdo tu vlastně řídí celou show.

Reklama je založena na faustovském konceptu prodávání duše za slávu a bohatství, tolik oblíbeném v Zednářském průmyslu. V méně než dvou minutách je nám reklama schopná za pomocí symbolů říci něco o realitě zábavního průmyslu.

Vše se vám servíruje na stříbrném podnose. Úchvatné! Tady je reklama:

Je potřeba se podepsat

Reklama začíná scénou, kdy sedí chlapík v kavárně a obdivuje billboard prezentující nový model Mercedesu. V tom se zjeví ďábel, který mu říká:

„Uzavři se mnou dohodu, maličký, a můžeš mít to auto a všechno s ním spojené.“

Muž bere do ruky pero a před očima se mu začínají vyobrazovat věci, které se stanou, když uzavře smlouvu s ďáblem. Vlastně to, co by se stalo, by bylo zatraceně v pohodě! Chcete vědět, co bude následovat potom?

Stanete se celebritou a budete randit s tou nejvíc sexy kočkou. Pro tento rok je to Kate Upton.

Skočíte si na párty s giganty hudebního průmyslu jako je třeba Usher.

Budete to vy, jejichž obličeje budou na titulních stranách známých časopisů. Ale také budete řídit hezké auto, dívky vás budou doslova pronásledovat a také zvítězíte v závodech sportovních automobilů. Takže všechno bude až moc pohádkové. Jak úžasný obchod. Ale zpět do reality, chlápek se podívá na smlouvu, kterou mu prezentoval ďábel…

Symbol ďábla je v podstatě obrácený symbol Chi-Rho, který byl přijat katolickou církví jako symbol Krista. Všimněte si, že malé přesýpací hodiny na levé straně obráceného symbolu písmene „P“ jsou podobné osvětlenému znamení, které bylo mezi Usherem a mužem, když spolu tančili v klubu. Je to ďábel, kdo vlastní taneční klub.

 

Při bližším pohledu na ďáblův prsten vidíme jasný symbol Zednářství. Proč asi? Odkazuje to na skutečnou mocnou tajnou organizaci. V této krátké reklamě je mnoho symbolických zpráv.

Tento prsten bylo možné spatřit hned na začátku reklamy.

Chlapík si uvědomí, že si to auto může pořídit, aniž by musel upsat svou duši ďáblu. Dobře pro něj, ať už je to kdokoliv. Reklama končí jemnou okultní numerologií.

Hořící číslo 13 z letopočtu 2013. Třínáctka je pravděpodobně nejzásadnější číslo v Zednářství a okultní numerologii. To, jak je vyzdvižena v letopočtu, je jen další způsob jak říct, že ti, co stojí za reklamou, jsou ti, „kteří vědí“.

Takže mezi tím, co muž není lapen do ďáblovy pasti, tak reklama přesto ukazuje, co je zapotřebí, aby člověk vystoupal na nejvyšší příčky zábavního průmyslu. Musíte prostě uzavřít smlouvu s ďáblem, který vás potom „magicky“ posune do popředí hudebního, módního, sportovního nebo jakéhokoliv dalšího průmyslu. Ano, tohle všechno bylo obsaženo v krátké reklamě na nový vůz. Je to jen další způsob, jak elita dává vědět světu, kdo řídí tuhle show.

Jedna věc je ale jasná, všichni diváci Super Bowlu brzy nasají tuhle zprávu…a někteří si dokonce koupí zmiňovaný vůz.

Video: Mercedes Benz 2013 Super Bowl, reklama
Nahlaste nám prosím nefunkční video